Mijn Account

Hoe kan ik een account aanmaken op Wietzaadjes.nl?

Wanneer je rechts bovenin de website op ‘Inloggen’ klikt kun je vervolgens op ‘Account aanmaken’ klikken onder het kopje ‘Nieuwe klanten’. Hierna vul je de gegevens in en heb je je account al aangemaakt.

Wat heb ik aan een account op Wietzaadjes.nl?

Door een account aan te maken hoef je niet steeds je gegevens in te vullen bij bestellingen. Ook kun je je favoriete wietzaden opslaan, zodat je deze een volgende keer makkelijker kan terugvinden. In je account stel je ook eenvoudig in of je op de hoogte gehouden wilt worden van acties en nieuws door middel van nieuwsbrieven. Een account hebben is dus vooral heel handig.

Hoe herstel ik mijn inloggegevens?

Wanneer je je wachtwoord vergeten bent dan kun je op ‘Inloggen’ klikken. Vervolgens klik je op ‘Wachtwoord vergeten’ en vul je het e-mail adres in van je account. Hierna zullen wij je instructies doormailen om je wachtwoord opnieuw in te stellen en kun je direct je account weer gebruiken. Ben je het e-mail adres waar je ooit een account mee hebt aangemaakt vergeten? Vaak is het dan verstandiger om een nieuw account aan te maken op een e-mail adres dat je nu actief gebruikt.

Kan ik mijn gegevens in ‘Mijn account’ aanpassen?

Ja, door in je account op ‘Account informatie’ te klikken kun je je NAW-gegevens, e-mail adres en/of wachtwoord eenvoudig en snel aanpassen. Deze aanpassingen zijn per direct actief en zullen dus ook gebruikt worden voor toekomstige bestellingen en facturen.

Waar gebruiken jullie mijn gegevens voor?

Wij gebruiken je gegevens alleen om je bestellingen te verwerken en om jouw bezoek aan de website te personaliseren. Zo kunnen we bijvoorbeeld je naam gebruiken om een mail persoonlijker te maken. Onze medewerkers zijn er bovendien op getraind om vertrouwelijk om te gaan met ieders gegevens.

Hoe lang worden mijn gegevens bewaard?

Na het verwijderen van je account zullen we je accountgegevens ook verwijderen. We hebben ons wel te houden aan enkele bewaarplichten, denk aan gegevens van bestellingen en administratie die daaraan gerelateerd is. Wij volgen hierin de voorgeschreven termijn vanuit de Belastingdienst of autoriteiten en zullen na deze termijn de betreffende stukken vernietigen.

Worden mijn gegevens verkocht of verstrekt aan derden?

Je gegevens worden enkel aan onze betaalprovider verstrekt. Wij zullen nooit gegevens verkopen of verstrekken aan derden wanneer het niet noodzakelijk is om je bestelling op juiste wijze af te handelen.

Hoe pas ik mijn voorkeuren voor de nieuwsbrieven aan?

Je kunt deze voorkeuren aanpassen in jouw account. Klik op ‘Nieuwsbrieven’ of ‘Nieuwsbrief abonnementen’ en geef aan welke nieuwsbrief je wel of niet wilt ontvangen.

Kan ik in ‘Mijn account’ zien welke reviews ik eerder heb geplaatst?

Ja, door op ‘Product reviews’ te klikken kun je jouw reviews (beoordelingen) inzien en beheren.

Heb je nog vragen?

Heb je het antwoord op je vraag nog niet gevonden? Aarzel dan niet om uw vraag of bericht te verzenden via ons contactformulier. Voelt een beetje onpersoonlijk, maar we zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen, met een uitgebreide en passende reactie. Dat beloven we!

Stel je vraag
iDealAchteraf betalenKBCBancontact Mister CashSofort BankingGiropayEPSBank transferPostNL