Bestellen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen op Wietzaadjes.nl?
Wanneer je de gewenste wietzaadjes hebt gevonden kun je deze toevoegen aan je winkelwagen. Nadat je op ‘Bestelling plaatsen’ klikt, krijg je de mogelijkheid om je bestelling nog eens te controleren. Is alles in orde? Dan kun je wederom op ‘Bestelling plaatsen’ klikken om je bestelling te vervolgen. Als je een account hebt kun je daarop inloggen zodat je je gegevens niet hoeft in te vullen. Uiteraard kun je tijdens deze stap ook een account aanmaken of je bestelling plaatsen zonder een account. Vervolgens selecteer je de gewenste verzend- en betaalmethode en reken je de bestelling af. Je bestelling is nu geplaatst en komt zo snel mogelijk jouw kant op.
Krijg ik een bevestiging na mijn bestelling?
Na het afronden van de betaling ontvang je een e-mail ter bevestiging. Hierin staat alle gegevens van jouw bestelling.
Is er een minimaal bestelbedrag?
Nee, wij hanteren geen minimaal bestelbedrag. Hierdoor worden er bij een bestelling onder bepaalde bedragen wel verzendkosten doorberekend.
Kan ik mijn bestelling aanpassen?
Je bestelling aanpassen kan alleen als je nog niet hebt betaald. Zodra jouw bestelling is betaald wordt deze automatisch doorgezonden naar ons externe magazijn en verpakt. De bestelling is daarom niet meer aan te passen.
Waar zie ik mijn vorige bestellingen?
Je bestellingen uit het verleden kun je terugzien door in te loggen op ‘Mijn account’ en vervolgens op ‘Mijn bestellingen’ te klikken. Nu krijg je een overzicht te zien van je eerdere bestellingen. Wanneer je aanvullende details wilt zien over vorige bestellingen, klik je achter de bestelling op ‘Bekijk’.
De wietzaadjes die ik wil bestellen zijn niet op voorraad, wat nu?
Wij streven er uiteraard altijd naar om het volledige assortiment op voorraad te hebben. Het kan echter voorkomen dat bepaalde wietzaden tijdelijk niet leverbaar zijn vanuit de leverancier of vanuit de betreffende zaadbank. Wil je toch graag een soortgelijke wietsoort kweken, maar weet je even niet welke? Neem gerust contact met ons op zodat wij een goed alternatief kunnen bieden. Wanneer je je zinnen echt op die ene wietsoort hebt gezet die momenteel niet te verkrijgen is, dan kun je je e-mail adres invullen op de productpagina en op ‘Houd mij op de hoogte’ klikken. Wij zullen je dan mailen als we de wietzaden weer op voorraad hebben.
Waar kan ik een beoordeling achterlaten over mijn bestelling?
Allereerst vinden wij het natuurlijk zeer fijn als je je ervaringen deelt met andere gebruikers. Zo krijgt iedereen een idee van persoonlijke plus- en minpunten. Door naar de productpagina van de wietzaden te gaan waar je iets over wilt vertellen, kun je een beoordeling achterlaten door je ervaring te beschrijven en op ‘Review versturen’ te klikken. Hierna zal deze op de productpagina worden geplaatst. In het geval dat je negatieve opmerkingen hebt waar wij iets aan zouden kunnen doen of weet van moeten hebben, verzoeken we je vriendelijk om dit via het contactformulier kenbaar te maken.
Mijn scherm blijft hangen bij de checkout, wat nu?
Mogelijk maak je gebruik van een ADblocker. Probeer opnieuw te betalen nadat je de ADblocker (tijdelijk) hebt uitgeschakeld. Is dit niet de oplossing? Plaats je bestelling dan via een andere telefoon of computer.
Heb je nog vragen?
Heb je het antwoord op je vraag nog niet gevonden? Aarzel dan niet om uw vraag of bericht te verzenden via ons contactformulier. Voelt een beetje onpersoonlijk, maar we zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen, met een uitgebreide en passende reactie. Dat beloven we!
Stel je vraag